pondělí 18. listopadu 2013

Být ve hře a být v ofsajdu


Když  hostil  FC Bayern München, v rámci Ligy mistrů,  náš český tým Viktoria Plzeň. Naši bojovali, ale … zasvěcený  ví jak to tenkrát dopadlo a pak také jistě ví jak hrdinně proběhla odveta v Plzni. Já mám však jeden úžasný zážitek s "fanouškem…"
Emilka se mne navečer ptala, zda se chci dívat na zápas. S díky jsem odmítla. Dívala se tedy dál na program BR. Já jsem byla o zápase v obraze přes internet asi do 22 hodin, občas jsem se koukla na zpravodajství on line. Viděla jsem, že Plzeňáci prohrávají. Což se dalo bohužel očekávat.  Byla jsem již v posteli a četla si, když slyším, že o poschodí výš běží asi fotbal, neboť slyším pravidelný rytmus bubnů a skandování. Vyběhla jsem nahoru a opravdu. Emilka se soustředěně dívá na fotbal. Zbývalo 15 minut do konce a stav byl 4:0. No, tak když se dívá dvaadevadesátiletá bavoračka, musím se z povinnosti na ten marný boj taky dívat. Jak již ve zprávách řekl jeden bavorský červenobílý chasník, byl to boj Davida s Goliášem. 

Asi 5 min před koncem byla hra přerušena, neboť jeden červenobílý  stál v ofsajdu.  Emilka správně zaznamenala, že je odpískáno a ptala se mě proč. V dobré víře jsem se snažila v němčině vysvětlit co to je ofsajd, ale vzhledem k vzhledem k pokročilé noční době, jsem to vzdala. 
ALE byla jsem potěšena, že mám vedle sebe 92letou  dámu, která se mne v noci AKTIVNĚ ptá na princip ofjadu. Nakonec jsme se ještě stihly zasmát, když jeden Němec přišlápl na zemi ležícímu Čechovi trencle, ten se chtěl zvednout a trencle zůstávaly přišlápnuté. Naštěstí měl pod tím ještě jedny. S úsměvem jsem se vrátila do postele.

To, že za pár dní přijel Pep Guardiola s respektem a  se svým týmem do Plzně a zápas skončil 1:1, bylo malé pohlazení  fanouškovi po duši. Všichni ví jak kvalitní je Mnichovský tým.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Piš, piš, zajímáš mne...